اخبار و دانلود

اجرای کاملا آفلاین و بدون مشکل 

EPOCH بازی بسیار زیبا و متفاوتی است که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم . در این بازی شاهد  جنگ و مبازراتی عظیم میان روبات هستیم که روبات ها تمام انسان ها را کشته اند و تمامی انسان های کره زمین از بین رفته اند و حالا میان خودشان جنگی راه افتاده که شما در نقش یکی از این روبات ها به مبازره می پردازید و در این بازی در نقش یک ربات به اسم EPOCH می باشید که برای زنده ماندن باید به جنگ با سایر ربات ها رفته و آن ها را نابود کنید و مرحله به مرحله با کسب امتیاز ربات خود را با آیتم ها و سلاح های قدرتمند مجهز کنید و او را برای مبارزه قوی تر و آماده تر کنید 

 EPOCH 1.5.0

ویژگی ها : 

**  گرافیک خیره کننده با بهره مندی از  موتورهای گرافیکی Unreal
** در دسترس بودن انواع سلاح های ویرانگر مسلسل، آرپیجی و … برای استفاده در نبرد
** مبارزه با طیف وسیعی از ربات های گوناگون و متنوع برای از بین بردن
** بازی در مکان ها و محیط هایی کاملا واقعی و حیرت انگیز
** امکان ارتقای روبات داستان با خرید تجهیزات جدید برای افزایش هیجان
** جمع آوری پوسترهای شخصیت معروف و تکه های روزنامه برای کشف حقیقت

برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید . 

 نکته مهم : قبلا هم گفته ایم که برای اجرای صحیح تمام بازی های HD بدون مشکلات احتمالی ، در اولین قدم وجود یک اکانت گوگل سینک شده ( برای یک بار متصل شده به سرور Gmail ) در گوشی آندرویدی شما الزامی و اجباری است در غیر این صورت شانس اجرای تعدادی از بازی های Obb را از دست خواهید داد . 

راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه  com.uppercut_games.epoch  را در مسیر Android/obb کپی نمایید .


برای دانلود فایل خام کلیک کنید

برای دانلود فایل دیتا کلیک کنید



منبع www.apktops.ir

۹۲/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرمحمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی